torsdag 8 september 2011

Pissdag

Idag går jag upp kl 06.00 för att ta T-banan till Jernbanetorget. Deppig redan när jag ska åka pga att alla lägenheter jag kollat på helt plötsligt ändrat pris till ett jävligt ovärt högt pris och bara varit jävligt sunkiga. Så sitter man utan biljett på T-banan för var FAN köper man biljetten i förorterna? Med min tur, så kommer självklart vakterna och jag får böta 700nok på plats. Men eftersom att jag inte har 700nok på kortet får jag istället böta 900nok. YIPPIE. Dock så är ju jag så JÄVLA rik så sitter jag bara där och småler. Plus att det tar så lång tid för dem att skriva ner allt att jag missar min hållplats och missar nästan tåget.

Jag hann! Så på tåget hem försöker jag bara glömma allt och vill bara hem och sova bort alla problem, men det kommer mera... Jo, jag missar Katrineholm, får åka till Skövde istället och köpa ny hembiljett och vänta i tre timmar extra så 12 timmars trevligt resande idag :) :) :)

BLÄ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar