onsdag 7 september 2011

HAHAHAHAHAHAHAHA

Ärligt, när det går lite surt med lägenheter så ringer en svensk kille som målar upp en central lägenhet 1 min till Järnbanetorget, med 5 rum, han och en till tjej ska flytta in i den och frågar om vi tre vill joina kollektivet.

Fan va värt tänker jag, eftersom att det är precis vad vi letar efter.

Sen frågar han om det är lugnt att bo fyra tjejer med en kille, ja vafan spelar det för roll säger jag. Han berättar att han bott med fler tjejer förr och att alla började ragga på honom och det blev lite intriger bland brudarna. Kul för dig tänker jag, men jag skulle aldrig vara en av dem. Sen berättar han att det finns bastu i lägenheten. Vem fan har bastu i centrala Oslo? Men i den bastun kommer det hetta till berättar han, gillar du att basta? Ääääh..

Jag sätter mig vid facebook och läser vad Frida skriver i vår gemensamma chatt (observera Fridas vändning när hon inser vem det är):

  • jaa, jag kan ta en lägenehet för så mycket om man får in fler.

  • men ett kollektivrum för över 4000 är jag inte med på. det är ju sjukt mycket pengar'

  • men man vet ju aldrig om man får in fler eller inte

  • en kille ri8nger mig nu om lägenhet

  • !!

  • 2200 var!

  • ånejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj "Vändningen"

  • FLASHBACK

  • SAMMA KJILLE SPOM FÖRUT

  • JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR


    • Hahah vem är han?


      • hahahahahah jag har världens story där

      • han ringde mig och nathalie när vi sökte boende i trondheim. snuskkille. han är ute efter att dela ett hus med bara tjejer. ha sex med alla och gå runt nakna i huset. lite !"paradise hotel" stil som han själv kallar det

      • han pratar som fasiken och vill gärna ha beskrivning om ens utseende. + att han gärna slänger in en del om hur han själv ser ut.

      • kul att han verkar ha både hus i rondheim och oslo då :P

      • han vill alltid ha numrena till de andra som stod i annonserna, så gav han annas då hon ändå är i norge och han inte kommer nå henne om han inte skrive r+46

      • hahah om ni visste vilken sjuk kille. han pratar verkligen om allt. men hans story var likadan iår som för 1½ år sedan;P

      • annabanana, låt höra


        • Hahahah men du skämtar? Hur hinner han med att vara i både Oslo och trondheim?! Hahah


          • han ringde mig nu


            • HAHAHAHA

              säger du att du är i norge så lägger han på

            • ville bara att någon annan skulle få uppleva honom, han är helt sjuk.


              • hahahhahahaha vafan håller han på med?

              • och allt jävla snack om heta stunder i bastun


                • japp, och öppenhet, paradisehotell liv

                • skvaller och alfahanne

                • jadu där har man ett jobb om man vill

                • ja men försök bli av med honom så tar vi hur vi gör med kvällens lägenhet =)

                • GE HAN NUMRET TILL JOSSAN


                  Jag har nummret för den som är intresserad ;) ;) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar