tisdag 5 oktober 2010

hoho

Hemma.

Nu är jag skriven i Sverige, så ge mig ett jävla icabankenkort!

Har gjort ärenden på byen idag, köpt mina utomordentliga vandrarskor. De är vattenavvisande, men har ett andandes tyg vilket låter fukten som kommer inifrån passera ut, är varma men ändå svala, har en stöddempande sula, är stabila och smidiga vanrarskor som passar både berg, öken, stepp och djungel. OCH NEJ, det är inga vandrarsandaler som Wedda ska bära, utan ett par svarta convirse!

Träffade även Marv på monki. Vi tog en tur i alla affärer, men det finns för mycket kläder för att jag ska kunna hitta något, illa. Sen tog vi tre påtårar på Espresso House och biten joinade oss :)

När kvällen kom gick jag till filmhuset och köpte mig en fet godispåse på 1.25kg GOTT godis!!! SUPERNÖJDA Anna lämnar staden och får hemmalagad mat när hon kommer innanför dörren.

Ibland är det skönt att komma hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar