söndag 6 juni 2010

söndag.

Nu behöver jag verkligen sminka av mig för det enda jag vill är att sova, men har ett litet problem.. Har festat hela jävla helgen och somnat med smink varenda natt så har början till ögoninflammation idag haha. Varför inte då tvätta bort sminket nu och hoppas att allt är bra i morgon?

FÖR att det sitter 10 guttar utanför min dörr och röker på runt pokerbordet! Har nämligen inte lust att gå förbi där (osminkad) akkurat nå :( BLÄÄ! Imorgon förväntar jag mig att hela ögat är igenklibbat, stort och rött YIPPI :) :) :)

För övrigt har dagen varit bra. Intervjuad av Sandefjord Bladet (säkerligen skämt ut oss), glidit runt på Sandefjords gator och träffat på fotbollshuliganer, invigt vårat nybyggda "deck" på takterrassen (fett värt), kollat på solnedgången på präståsen med vindunken och sist men inte minst kommit hem till påkerguttarna som bråkar om reglerna högljut och kommer göra min natt till något mindre roligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar