fredag 28 maj 2010

pow,pow,pow

Rullbandet rullar och korvarna flyger. Idag var det en tekniker som frågade varför jag inte hade radiohörlurar (det kostar 500 riksdaler i deposition så jag har inte orkat casha ut det än). Jag svarade att jag inte visste vart man fick tag i dem och suckade och kollade med mina ledsnaste hundögon på honom. Det fick honom att smälta så han sa: klart att du också ska ha radiolurar som alla andra, vänta här ska jag fixa ett par till dig.

Helt utan deposition förvaltar jag härmed ett par alldeles egna radiolurar :) :) :) Dagen rullade förbi när jag stod och sjöng med i låtarna eller skrattade åt de dumma norrmännen som de intervjuade och allmänbildad blir man också av alla nyheter haha. (helnöjd tjej)

Sen har jag Anna Aka. Supermeckarn fixat min dator!!! Skruvade upp hela skiten och dammsög i den, avinstallerat program och städat i hårdisken. Nu har den varit på i 5 timmar i sträck utan att stänga av sig själv :D Annat än tidigare då den bara klarade 10 min i taget. Weey.

Lördag upp kl 05.00 för att dra till arbetet, får dock en fet lön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar