tisdag 23 mars 2010

Bergslussar

Hemma. Än så länge har jag hunnit:
  1. Öppnat kylen sisådär 100 gånger för att se om det finns något man kan spisa lite på.
  2. Blivit bjuden på vin till maten varje kväll, för nu är jag tydligen supermogen, Erik sitter bredvid med ett glas mjölk!
  3. Fått hemlagad mat varje mål, som jag inte har gjort ett skit för att få på tallriken.
  4. Tattat tre byxor från Eriks garderob som jag har sytt om så bara jag kan ha dem.
  5. Bakat en extremt kladdig kladdkaka till Lisas och mitt fika igår.
  6. Laddat hem låtar och mosat in dem i min Ipod.
  7. Försökt att få mitt rum lite hemtrevligt trots att alla prydnader är i Sandefjord.
  8. Bestämt att på torsdag ska vi ut och röjja Ågatan.
  9. Bokat in att gå på SWEAT!
  10. Testat min balklänning och jag kan fortfarande få upp glidlåsen :) :) :)
  11. Vägt mig.. ingen rolig syn BLÄ!
  12. Fått några till traderafynd på posten, snart dags att tjecka brevlådan igen ;)
Än är inte min vistelse över och mer ska jag göra! Tjoohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar