måndag 7 december 2009

wendela är stolt över mig

Igår ballade kvällen ur en aning. Några anledningar var kanske att: Jag var övertrött, hade precis lärt mig evenemang funktionen på facebook och pimpat två stycken inbjudningar, vunnit tre auktioner på tradera vilket gjorde mig superlycklig och att jag satt och letade techno-julsånger med blondskallen. Vi såg det framförallt mycket roande när vi fann tre flugor som fjärtade Jingle Bells på youtybe (vår humor...). Samtidigt som allt detta skedde satt vi och snackade med Ludde på facebookchaten "där allt händer" om alla idéer och planer vi har för årets julfest här i kollektivet. Dock är det bara 5 st som har tackat ja till våran inbjudan (vi som har kommit på festen) haha.

Kvällen slutar någon gång kl 3.00 då jag kommer på att jag börjar kl 10.00 dagen efter. Wendela avslutar med att säga: Jag är stolt över dig Anna, inte alltid man får spendera såna nätter tillsammans med dig! haha

Och titta, sitter man inte uppe tidigt på morgonen, käkar frukost och ska snart gå till jobbet?
Jag klarade det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar