tisdag 6 oktober 2009

Mitt aktiva jag!

Igår delade jag ut tre CVn, allt för några.. Därför bestämde jag och Klabbe att vi skulle göra allt i dag istället (fixa bankkonto och söka jobb i HELA Sandefjord). Dagen började med en morgon promenad vid kl 9.00, sjuukt jobbigt att komma upp, men som sagt vi måste få lite rutin i våra liv.. Halvsovande gick Anna, Mickan och Klas powerwalk i skogen, vilket slutade med att Anna var så trött att hon ramlade över en rot. Sprattlandes på marken tar hon sig tillslut upp lite smått generad haha.

Efter frukosten har jag vaknat och det är dags att börja förbereda sig för att gå ut! Vad ser man då? Jo, spöregn.. Allt är visst emot mig idag!
Lite regn hindrar inte mig!
Ps. Detta är utsikten från mitt fönster, våran undersköna takterrass. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar