onsdag 2 september 2009

uppdat.

Har visst tagit ett litet uppehåll från bloggen, men ska ta och skärpa mig. Idag har jag kört halkan. Inte alls vad jag hade tänkt mig och verkligen inte lika kul som alla säger. Jag såg den bara som ännu ett steg mot körkortet och kände mig jätteensam haha När det var dags för kafferast satt jag bara med min minikaffe för 5 riksdaler helt ensam vid ett bord och ingen att prata med. Medan alla andra var polare och satt och snackade vid alla andra bord.

Till de goda nyheterna, som har gjort mig så upptagen på siståne; är att jag nu har en alldeles egen dator :) och en alldeles egen hårdisk på 1 terrabyte :) :) Så nu ska jag ta med så mycket bilder jag vill till Sandefjordtown!

Sen har jag kommit in i min period där jag MÅSTE ha gelé, så det är bara att ta med sig Emma ikväll och traska till närmsta öppna affär (Ljungsbro). Och där har vi dagens motion :)

Nu känns Norge också rätt nära :D Jag längtar verkligen till att åka nu. Här hemma består mitt liv i stort sätt bara av att köra lite bil, sitta och plugga teori, gå ut och gå ibland, knappt träffa någon och känna mig allmänt ensam och uttråkad. Det blir det dock snart ändring på detta; då jag jobbar som ett as, bor tillsammans med kompisar, lagar maten själv och blir en vuxen individ ;) kanske inte det sista.. Jag är på väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar