onsdag 10 juni 2009

Varför är jag fortfarande full?

Igår var det hippie-party och jag införskaffade mig en supersnygg outfit hos min käre granne Agneta. Självklart häller Anna i sig en del alkohol och tror inte heller att hon blir särskilt påverkad av detta. Så partyt fortsätter och hippierna ska ta cykeln från Lambotown till stan. Under racer-cykelturen ska självklart föraren göra en cool vurpa, som passageraren där bak (annisen) också får joina. Några schyssta skrapsår på händerna, några stukade tår och lite blåmärken på skinkorna. Men turen fortsätter med glatt humör. Väl i stan regnar det och vi är dem enda hippierna på partyt :P Fylle-anna aka. hippie går hem till biten för att slutligen decka i en skön säng.

Vid frukosten möts man av ett hångarv, bara för att man kanske inte kunde stå helt rakt och stilla och att man pratade lite osammanhängande med en sluddrig röst…

Ja, idag har jag verkligen varit helt slow och kommer nog att fortsätta med det ett tag till tyvärr. Jag känner att mitt huvud inte riktigt hänger med i svängarna och att mina rörelser sker ca 5 minuter efter att jag bestämt mig för att förflytta någon av mina lemmar.

 

Men, men. Snart tar jag ju studenten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar